8.06.2019

Leniwa kawa

 Piękny poranek. Chłopcy jeszcze śpią. Sporo rzeczy mam na dziś zaplanowane, ale na razie zwalniam. Balkon, kawa, powietrze pachnie jakimś dziwnym nonsensem. A może to zapach kwiatów zmieszany z dymem z papierosa? Sąsiad pali na swoim balkonie, przecież nie mogę mu zabronić. Słońce do mnie jeszcze nie dotarło, więc jest w sam raz.
   Za chwilę wszystko przyspieszy. Skończę kawę, trzeba będzie wziąć się w garść. Śniadanie, zakupy. Obiad będzie z baru, nie mam weny do gotowania. Trochę ogarnąć mieszkanie, tak minimalnie. Po obiedzie wyjazd, turniej z Filipem. Znów będzie łzawo, bo w gali wieczoru, a więc i kategorie Mateusza. Filip na razie nie ma wielkich sukcesów, już sam start jest sukcesem, bo póki co mocno odstają od reszty par. Ale niech tańczą, od czegoś trzeba zacząć.
  Jutro też będzie dzień. Podobno nadal piękna letnia pogoda, więc planuję tylko relaks. Nawet woda w jeziorze jest już ciepła, zobaczymy. A wczorajsze smutki- cóż, nie miną, odłożę je tylko na później.
   Kawa skończona. Trzeba się ruszyć, zrobić kalibrację. Coś ostatnio sensory często wariują po 3-4 dniach. . Dziś nie przyjął kalibracji, nie wiem dlaczego. Aż mi głupio znów dzwonić na infolinię z reklamacją. Wiem, że to tylko sprzęt, ma prawo się psuć, ale chciałoby się, żeby działał, pomagał, ułatwiał. Nikt tego głośno nie mówi, ale im bardziej tego typu rzeczy są popularne, tym bardziej tracą na jakości. Tak było z Librą, tak po wprowadzeniu refundacji jest z Guardianem. Firma chyba nie nadąża z dostosowaniem się do zwiększonego popytu. A szkoda, bo chciałabym móc komuś lub czemuś ufać, nawet gdyby to miało być tylko urządzenie

2 komentarze:

  1. Aguś, ja już po kawie, psiaki śpią na zimnej podłodze, jeszcze chwila i czas się ruszyć:) Bardzo lubiłam chwile, kiedy chłopcy jeszcze spali za ścianą, wiedziałam, że są bezpieczni, pies i koty zawsze układały się obok mnie i ta kawa... To były moje chwile szczęśliwe... Buziaki serdeczne i jak najmniej problemu ze sprzętem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że tych szczęśliwych chwil tak mało albo tak szybko mijają

    OdpowiedzUsuń