16.08.2019

Oddycham

Dotarłam nad morze. W końcu. I teraz już tylko relaks. Pogoda piękna, słońce, ciepło, nad samym morzem oczywiście wiatr. Woda- cóż, zimna jak zwykle, do tego gęsta od zielonego paskudztwa. Niektórym to nie przeszkadza, ale ja wolę spacer i wdychanie jodu, a nie kąpiele. A pospacerowałam sobie dziś solidnie- tak około 12 km według Endomondo, stopy mam lekko zmasakrowane, ale do jutra odpoczną i od rana znów ruszam w trasę. W końcu na wakacjach mogę robić to na co sama mam ochotę.
Dotychczas zawsze musiałam kombinować, dostosowywać się do tego, co miało sprawiać przyjemność innym. A tym razem mogę sprawiać przyjemność sobie. Oczywiście wielkie zdziwienie budzi fakt, że jestem tu sama. Pani w recepcji- zdziwiona. Teściowa- stwierdziła, że gdybym była na przykład w takim Kołobrzegu, to mogłabym poznać jakiegoś kuracjusza z Niemiec (tfu, ależ mi dobrze życzy). Siostra pytała, dlaczego nikogo ze sobą nie zabieram. No bo nie. Pierwotnie planowałam wyjazd z dziećmi, ale skoro one nie chciały- trudno. Wiem, że to może trochę dziwne, ale dlaczego nie?
A zachód słońca zaliczyłam. Do tego czytanie, cisza, spokój, nawet nie brakuje mi rozmów z innymi ludźmi. Po ciągłym gadaniu w pracy takie wyciszenie jest i potrzebne. Tylko żyć, oddychać i cieszyć się. 

14 komentarzy:

  1. Fajny taki samotny wypad. Czasem się chce odpocząć samotnie od wszystkiego.
    Dobrego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z natury jestem raczej samotniczką, więc naprawdę mi nie przeszkadza brak towarzystwa, za to rzeczywiście odpoczywam od wszystkich "muszę" i "powinnam"

      Usuń
  2. Nalezalo sie.....morze, piasek i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Kołobrzegu nie ma zielonego paskudztwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Kołobrzegu niestety daleko. Ta Krynica to mój kompromis z odległością. A paskudztwa nigdy wcześniej tu nie widziałam, aż dziwne

      Usuń
  4. Też lubię samotne wyjazdy. Można wtedy robić to, na co ma się ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tego mi było trzeba. Własnego rytmu i spokoju

      Usuń
  5. A więc żyj, oddychaj i ciesz się! Niech Ci pogoda sprzyja i dobre wiatry :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w pogodę rzeczywiście udało mi się trafić

      Usuń
  6. Hura!! Udało się wyjechać:) wspaniałego wypoczynku życzę:) ella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie jestem w trakcie realizacji

      Usuń