14.06.2021

To już jest koniec

 BESTY.pl - "To już jest koniec Nie ma już nic Jesteśmy wolni Możemy iść"Niniejszym ogłaszam koniec pandemii, przynajmniej na razie. Po ponad roku odzyskałam swój gabinet. Od czasu rozpoczęcia pandemii trzeba było wydzielić jeden z gabinetów na izolatkę dla osób podejrzanych lub chorujących na COVID. To musiał być gabinet na uboczu, łatwy do wywietrzenia i dezynfekcji, a mój spełniał te kryteria. Dlatego też tułałam się po innych gabinetach, gdzie akurat było wolne. Musiałam zapamiętać hasła dostępowe do sześciu różnych komputerów- omal nie zapomniałam swojego własnego. A teraz ponieważ podejrzeń o COVID jest tyle co nic, gabinet stał pusty, więc poprosiłam o przywrócenie mojego miejsca pracy. Tym bardziej, że kiedy dziś po kilku dniach wolnych przyszłam do pracy okazało się, że wszystkie gabinety są akurat zajęte i nie mam jak pracować. Z pozwoleniem szefowej nasza sekretarka zainstalowała mi sprzęt i mogę normalnie pracować. Oczywiście zdarzają się jeszcze teleporady, część osób bardzo sobie chwali tę formę kontaktu. Za to praca przez kilka godzin bez przerwy w maseczce i z nieustanną dezynfekcją jest szczerze mówiąc dość uciążliwa. Ale może i to uda mi się przetrwać, skoro tyle już za nami

4 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą z częściowego powrotu no normalności, czyli do swego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inny komfort pracy na własnym miejscu

      Usuń
  2. Teraz nawet powrót na swoje krzesło potrafi cieszyć:) I dobrze, że wreszcie potrzebujący może normalnie pójść do lekarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebujący zawsze mogli pójść do lekarza, przynajmniej u nas tak było. Teraz mam wysyp osób, które przychodzą "bo dawno mnie nie widzieli"

      Usuń