5.07.2021

Zaliczona matura na 5

 


A w zasadzie to w obecnych czasach trudno powiedzieć jaka to ocena. W każdym razie dobrze poszło, choć Mati twierdzi, że mogło być lepiej. jedyny z moich chłopaków, któremu nigdy nie musiałam mówić, że stać go na więcej i mógłby się postarać. Bo on sam z siebie się starał i miał ambicje. I chciało mu się więcej niż wymagano. No i oczywiście jest po prostu zdolny i mądry. I póki co bardzo praworządny- do rekrutacji na studia potrzebował zaświadczenia o niekaralności. 

 Za tydzień test sprawnościowy i rozmowa kwalifikacyjna na WAT, a potem czekamy na wyniki i decyzję. 



4 komentarze:

  1. Czyli co, gdyby dostał mandat za udział w demonstracji w obronie niezależnych sądów i praworządności - to już by praworządny nie był? Świat zwariował...
    A powinnam zacząć od gratulacji dla Matiego i jego mamy :) No więc GRATULACJE !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że mój komentarz usunęłam,
    ale wydał mi sie nie za bardzo przemyślany.
    Oczywiście gratulacje Ci składam,
    z powodu osiagnięć syna,
    do którego sama sie przyczyniłas.
    Moi synowie, bardzo dobrze sie uczyli,
    nigdy w to nie ingerowałam,
    mąz na wywiadowki chodzil,
    a ja jako nauczycielka, czulam sie z tego zwolniona,
    by innych pedagogów nie hospitowac.
    Do tej pory profity z tego maja,znaczy moi synowie,
    poza jednym,pierworodnym,
    ktorego schozofrenia dopadła.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń